Ako je kupac nezadovoljan iz bilo kojeg razloga, ima pravo na povrat robe ili jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 57. i čl. 72 (cijeli tekst Zakona možete pročitati ovdje). U slučaju reklamacije ili jednostranog raskida ugovora, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos, računajući od primitka pisane obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Obavijest možete dostaviti i putem donjeg obrasca za reklamaciju, e-mailom, ili poštom.

Ukoliko ste naknadno utvrdili grešku ili oštećenje robe koja nije nastala transportom, želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ili imate bilo kakvu drugu reklamaciju u jamstvenom roku ili izvan jamstvenog roka, slobodno nam se obratite putem donjeg obrasca. Odgovor na Vaš prigovor/reklamaciju dat ćemo u najkraćem mogućem roku u pisanom obliku, a najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.

Kupac odnosno Primatelj nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je trgovac Ugovor o uslugama u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena, ako je predmet Ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača/Kupca ili prilagođena potrošaču/Kupcu.

Jungle eye preporuke vezano za proizvode, preuzimanje proizvoda, postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana:    
– ako je ambalaža proizvoda prilikom dostave oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Prodavatelju. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.

Ukoliko artikal nije upotrebljavan niti oštećen zamijeniti ćemo ga za neki drugi proizvod po vašem izboru u vrijednosti vraćenog proizvoda ili većoj uz nadoplatu ili izvršiti povrat novca. Ovo pravilo ne vrijedi za artikle po narudžbi kao što su tapete i sl. budući da se proizvode isključivo po narudžbi.

ONLINE RJEŠENJE

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. 

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

OBRAZAC ZA REKLAMACIJU I POVRAT ROBE

    Podaci o reklamiranom proizvodu:

    * Polje je obavezno.

    Ova web stranica zaštićena je s reCAPTCHA te se primjenjuju Google pravila privatnosti i uvjeti pružanja usluge.